Uutiskirje

Yleiset toimitusehdot

Tamgreen Oy verkkokaupan toimitusehdot.
Voimassa 4.4.2013 alkaen.
Päivitetty 17.7.2014 palautusehtojen osalta.

Yleistä verkkokaupasta:
Tuotteiden hinnat  sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen:
Toimitusehdot voimassa mannersuomeen toimitettaviin tilauksiin. Ulkomaille tilatessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. info@tamgreen.fi

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta,
toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää
sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
-Tilatut tuotteet
-Toimituskulut
-Viitenumeron
-Laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit myös tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat:
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Verkkopankin kautta, sekä Visa, Visa Electron ja MasterCard-korteilla. Noudettaessa varastoltamme voit maksaa myös käteisellä tai maksupäätteellä pankki ja luottokorteilla.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:

Mikäli haluat maksaa verkkokaupassa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Tamgreen Oy  toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit:
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme.
Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Toimitusaika:
Lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Yleisesti noin 1-7 arkipäivää ostoksen teosta.
Jos valitset toimitustavaksi noudon varastoltamme Ylöjärveltä, tuotteet ovat noudettavissa jopa saman päivän aikana, sopimuksen mukaan.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan www.tamgreen.fi etusivulla.

Toimitustapa ja toimituskulut:
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi
ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina jota voi seurata lähetystunnuksella.                      

Tuotteet toimitetaan kohdeosoitteeseen tai lähimpään postitoimistoon. Joissakin tapauksissa voit valita toimitustavaksi myös matkahuollon lähetyksen alittaessa 44kg. Verkkokaupassa voit valita tällöin toimitustavaksi Kaukokiidon, mutta lisäämällä kommenttikenttään tiedon että toimitus matkahuollolla.

Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan kohdeosoitteeseen, mutta toimitukseen ei kuulu esimerkiksi tuotteen siirtäminen rakennuksen yläkertaan.
Asiakkaan tulee varmistaa, että toimituskohteessa on henkilö vastaanottamassa lähetyksen sovittuna ajankohtana. Vastaanottajan tulee tarkastaa lähetys ja kuitata se vastaanotetuksi.

Jos toimitus viivästyy sen takia, että vastaanottajaa ei tavoiteta sovittuna aikana, tavaran säilyttämisestä aiheutuvat maksut peritään asiakkaalta. Mikäli vastaanottajaa ei ole tavoitettu 7 vuorokauden kuluessa, palautetaan tavarat toimittajille ja aiheutuneet kustannukset veloitetaan asiakkaalta. Tässä tapauksessa loppuosa kauppasummasta palautetaan asiakkaalle.

Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Vastaanottajan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Nämä kuljetusasiakirjat kannattaa aina säilyttää.

Mikäli toimituksessa tai tuotteissa on ongelmia, tulee toimia seuraavasti:
-ennen rahtikirjan/lähetteen allekirjoittamista siihen on tehtävä mahdollisimman selkeästi kirjallinen merkintä havaituista virheistä
-asiakkaan tulee ottaa välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme info@tamgreen.fi
 
Nouto Tamgreenin varastolta:
Tamgreen Oy:n varastotilat sijaitsevat osoitteessa Vaihtotie 2, 33470 Ylöjärvi.

Nouto sopimuksen mukaan jopa saman päivän aikana.
Noudettaessa voit maksaa myös käteisellä tai maksupäätteellä pankki- tai luottokortilla.

Saat sähköpostilla ilmoituksen, kun tilauksesi on noudettavissa.

Tavaran saa varastolta tilausvahvistusta vastaan.
Varmistaaksemme toimituksen turvallisuuden pyydämme asiakasta todistamaan henkilöllisyytensä
kuvallisella henkilötodistuksella.

Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja
palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia
käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
•      asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
•      pankkitilinumerosi
•      sekä kopio Tamgreen Oy tilausvahvistuksesta

Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuneet kulut.

Palautusosoite:
Tamgreen Oy
Vaihtotie 2
33470 YLÖJÄRVI

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on
hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja
käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on
toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi
osoitteeseen info@tamgreen.fi /puh. 0406619966 tai postitse:
Tamgreen Oy
Vaihtotie 2
33470 YLÖJÄRVI

Jos lähetys on vioittunut kuljetuksen aikana, on tehtävä välittömästi reklamaatio Tamgreenille jotta voimme alkaa selvittämään asiaa. Rahtikirjaan pitää laittaa merkintä vioittumisesta sen vastaanottamisen yhteydessä.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan
tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tamgreen Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Vuokraustapauksissa:
Jos vuokrattua tuotetta ei palauteta sovittuun päivään mennessä, veloitetaan uusi viikko vuokrahinta aina uudelta alkavalta viikolta.